zaterdag 13 april 2013

Mijn dagelijkse routine

Huidverzorging is een heel belangrijk onderdeel van je lichamelijke verzorging. Daarom ga ik vandaag laten zien wat ik doe om mijn huid een beetje te onderhouden.




1.Tandenpoetsen:
Het eerste wat ik doe als ik op sta is tandenpoetsen, hierdoor wordt ik lekker wakker en ben ik weer een beetje fris.

2. Douchen:
Dan ga ik lekker douchen , dit brengt mij rust maar tegelijk maakt het mij ook helemaal wakker en klaar voor een dag.

3.Kleding + haar + sieraden:
Dit doe ik allemaal tegelijk dit is eigenlijk wat het meeste tijd kost van de dag. Soms pak ik ook nog mijn tas in , maar dit probeer ik altijd de avond van tevoren te doen.

4.Kleimasker Kruidvat:
Dit is heel goed tegen puistjes maar ook heel erg uitdrogend, dus daarom gebruik ik daarna nog een goed voedende crème.

5. Eten maken + eten:
Dan is het moment gekomen dat ik eten voor school moet gaan maken en ook moet ontbijten. Dit ontbijten doe ik wel eens onderweg naar de bushalte, omdat ik een echte stresskip ben. Maar ik probeer beter te plannen dan hoop ik dat ik voortaan op tijd ben.

6. Bijbelvers lezen + naar school:
Vaak lees ook nog een vers uit ''éen gebed voor elke dag'' (want ik ben christelijk) en dan ga ik naar school toe met de bus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten