zaterdag 13 april 2013

Weekend update

Vandaag wil ik weer even een update geven van wat ik de afgelopen tijd allemaal heb meegemaakt.   Het is weer weekend en jammer genoeg heb ik volgende week weer een drukke schoolweek. Aan de ene kant is dit fijn want ik kan weer lekker werken aan mijn cijfers alleen aan de andere kant heb ik gewoon liever lekker vrij. Ik moet namelijk nog wel wat opdrachten wegtypen en ook nog huiswerk maken maarja zo is het leven. Ook denk ik dat ik binnenkort maar een update ga schrijven over hoe het met het sparen gaat als jullie  hier interesse in hebben? Trouwens voor de icarly fans onder ons vanavond is de laatste aflevering! En vandaag is Justin bieber in nl! Ik ben geen belieber , maar ik had wel graag naar het concert van Beyonce gewild. Jammer genoeg waren de kaarten al zo snel uitverkocht dat ik echt geen kans meer had . Dit vind ik echt jammer want ik ben wel echt een knowler. Hopelijk de volgende keer dan maar, in ieder geval ik hoop dat school gewoon goed gaat en ik hou jullie nog wel op de hoogte van everything. Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen! Trouwens ik gebruikte vanochtend een reinigingsdoekje van essence my skin pomegranate en het beviel super goed! Aanrader, ik denk dat ik binnenkort fullsize koop en een review ga schrijven in het teken van de egale huid . Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten