zaterdag 20 april 2013

Review Zara Parfum

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over mijn eerste Zara parfum, Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Laatst was ik in Amsterdam en daar zag ik dit parfum liggen ik vond de prijs heel erg aantrekkelijk en toen ik ook zag dat er nog een tas spray in zat , twijfelde ik geen moment en nam ik het meteen mee. Hieronder zie je hoe het parfum eruit ziet.

(foto: www.littleblackblazer.blogspot.com )

Ik vind het uiterlijk van het parfum er heel leuk uitzien het laat mij namelijk denken aan Lady Gaga famous door de zwarte vloeistof in de flacon. Het uiterlijk geef ik dus echt zeker een dikke 8, want het ziet er heel chique en professioneel uit. Nu over naar de inhoud van het parfum. Eerlijk gezegd dacht ik dat voor de prijs er maar 30 ml in de grote flacon zal zitten en was dus ook heel erg verrast toen er in de grote flacon 50 ml bleek te zitten en in de tas flacon ook nog 10 ml . Dit product is ook heel erg zuinig in gebruik, vooral de tas flacon, en dit is ook heel erg handig, omdat ik de tasflacon de hele dag bij mij heb. En nu het belangrijkste de geur: De geur is echt heerlijk zoet, vrouwelijk en blijft ook heel erg lang hangen. Ik ben iemand die de hele dag door beweegt en dit parfum hoef ik misschien maar een keer per dag overnieuw op te doen. Ook is een heel erg groot pluspunt dat ik niet de hele flacon mee hoef te nemen, dit is namelijk heel onhandig met een volle schooldag en ook als je naar een feestje gaat. De tasflacon is klein genoeg voor in een clutch, jaszak of in een zijvakje in je schooltas. Ik ben echt reuze enthousiast over dit parfum en raad iedereen dit parfum ook aan. Het is lekker budget en heeft alles wat ik in een parfum zoek, ook zorgt het zilveren bolletje in de tas flacon voor heerlijke verkoeling, en dit is super handig voor deze warme dagen.

De Black Amber parfum van Zara is te koop bij Zara filialen voor 10,99,-



contact: 
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

2 opmerkingen:

  1. De parfums van de zara zijn over het algemeen heerlijk. Ik heb de witte variant hier van. De roller voor in de tas is absoluut handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind de roller voor in de tas ook heel fijn, helaas is die van mij kapot gevallen, oeps...

      Verwijderen