zondag 26 mei 2013

Dingen die ik nooit zou doen

Vaak wordt er gepraat over wat mensen nog in het leven willen doen, maar ik bedacht mij dat het misschien ook wel leuk zou zijn om te kijken wat ik nooit zou doen. Nog voor geen miljoen! Enjoy!



1.Van een brug afspringen :
Ik ben echt niet gek en wil nog zo lang mogelijk leven, dus ik zou nooit, maar dan ook echt nooit van een brug afspringen.

2.Pesten:
Ik ben echt helemaal tegen pesten, en zou dan ook echt nooit pesten. Pesten kan namelijk heel erg schade brengen, waarom zou jij daarvan de oorzaak willen zijn?

3.Haar scheren:
Ik vind haar echt een groot kenmerk van het meisje/vrouw zijn. Ik zou dus ook echt nooit mijn haar afscheren.

4.Plastische chirurgie:
Ik vind dat je gewoon tevreden moet zijn met jezelf en niet jezelf moet veranderen. Je bent gemaakt zoals je bent en gemaakt om een reden.

5.In het leger:
Ik vind het heel erg goed dat mensen in het leger gaan, alleen zou ik zelf nooit durven om het leger in te gaan.

Dit waren ze dan weer, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Laat gerust een reactie achter met dingen die jij echt nooit zou willen doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten