zondag 2 juni 2013

Life

Dat is alweer een tijdje geleden! Ik ben echt ruim een week weggeweest denk ik? Maar het is ook zo'n drukke periode met school en van alles en nog wat. Maar ik ga proberen wel regelmatig iets leuks online te zetten. Ik heb gisteren trouwens iets heel ergs leuks en inspirerend gedaan. Ik ben naar de EO-jongerendag geweest! Voor degene die niet weten wat dit is: het is een festival voor alle christenen in nl en omstreken. Iedereen is welkom en het is echt super'! Ik zou het zeker aanraden voor christenen, christenen die twijfelen over hun geloof of ongelovigen die eens iets meer over god te weten willen komen. Het is zo geweldig en ik ga altijd veel sterker in geloof en gelukkiger naar huis. Er waren super gave christelijke bands en mooie sprekers die vertelde over het werk van god en ook over hoe god in hun leven staat. Ik besef mij dat het leven zomaar voorbij kan zijn en dat je echt volop moet genieten van elke dag en ook dat je jouw niet hoeft te schamen voor wie je bent. Wees er trots op dat je een christen bent! Ik heb nu echt weer genoeg kracht gevonden om weer vooruit te gaan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en misschien tot de volgende EO-jongerendag ?  

Liefs, 

Missbeautynerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten