zaterdag 25 mei 2013

Nailart

Zoals jullie misschien al wisten ben ik echt een grote nagellakfreak, daarom vandaag een paar hele mooie nailarts.
Ik hou echt super veel van tijgerprint op nagels, ik vind het er echt super mooi uitzien. Helaas kan ik dit zelf niet namaken, anders zou ik dit elke week op mijn nagels hebben.
Ik vind dit echt een super mooie nailart, ik denk dat ik zelf wel niet op elke nagel een strikje zal aanbrengen, maar een accent nagel zou maken.
Ik vind nailarts met een witte achtergrond altijd echt super mooi en ook al weet ik niet precies wat dit moet voorstellen , ik vind dit super mooi en ik vind de vorm van de nagels ook heel erg mooi.


En als laatste, echt de mooiste en coolste new art ever!! Als ik al het geld van de wereld had zou ik zeker mijn hele kast volproppen met nailart spullen. Ik vind de combinatie van mijn favorieten dingen mint en Studs en glitters echt top!

Dit waren ze alweer, volg mijn blog en laat vooral reacties achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten