donderdag 2 mei 2013

Dreamlands

Iedereen heeft landen waar je in de toekomst nog heel erg graag naar toe wil en die heb ik dus ook. Vandaag ga ik jullie de landen laten zien waar ik nog heel erg graag naartoe wil gaan. De landen zijn in willekeurige volgorde gegeven
1. Amerika:bron:www.rondreizenvergelijken.com
Ik wil heel graag een roadtrip door Amerika gaan maken omdat Amerika mij gewoon een heel erg leuk land lijkt om te eten, shoppen en beroemdheden te spotten. Ik wil hier wel echt heel graag ooit heen met familie of vrienden en als ik de kans zal krijgen zou ik die dus ook meteen pakken.

2.Engeland:
bron: vliegtickets.klm.com 
Ik wil heel erg graag naar Londen en ook alle toeristische plaatsen van Engeland bezoeken, hetzelfde geld voor Amerika.

3.Australië/Nieuw-Zeeland:
bron: www.travelnauts.nl 
Dit is echt helemaal aan de andere kant van de wereld en het lijkt mij gewoon super gaaf om hier heen te gaan. Ik wil hier genieten van het lekkere weer en gewoon helemaal tot rust gaan komen.

4.Dubai :
bron: www.beautylab.nl
Ik vind dit echt zo'n perfect land met lekker weer ,lekker eten en allemaal barbie's  en Kens, maar  het lijkt mij super om zelf een beschrijving te geven van dit land want ja ik moet wel met mijn ogen kunnen oordelen natuurlijk.

5. Frankrijk:
bron:valetourism.netvakantiegids.maakjestart.nl 
Ik wil echt heel erg graag naar Parijs hier ben ik al eens eerder geweest, net als in Engeland.
Maar ik wil er een keer echt optimaal van gaan genieten en het ook bewust mee maken en ook met veel geld om leuke kleding en spullen te scoren. Ook zou ik graag naar Disneyland willen gaan en daar met alle figuren op de foto het liefst zou ik een keer in de winter gaan, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. 

Dit was alweer mijn top van landen die ik in de toekomst zeker wil gaan bezoeken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten