donderdag 2 mei 2013

Eat Healthy Week-dag 4


Vandaag weer een Eat Healthy Week verslag van mijn dag , ik hoop dat jullie het nog niet zat zijn. Vandaag ga ik weer over mijn belevenissen vertellen op het gebied van gezond eten. 



Ontbijt:
Warme broodjes met worstjes en omelet met sinaasappelsap

Tussendoortjes:
broodje ei
ijsjes
aardbei sap

Avondeten:
Rijst, kip en salade

Zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben eet ik nogal veel vlees. Dit is omdat mijn familie vlees gewoon heel erg lekker vind en dit ja al generaties lang zo gaat. Verder was mijn Eat Healthy Week tot en met nu toe wel heel erg slecht en ik denk dat dit komt doordat het vakantie is en vind dat het daarom ook veel moeilijker is (omdat je de hele dag thuis bent) om gezond te eten. Ik denk daarom dat ik de Eat Healthy Week nog eens moet gaan doen maar dan in een week waar ik weinig toetsen heb en ook geen vakantie, maar daar horen jullie later nog wel meer over. Ik heb vandaag wel lekker hard aan school gewerkt en daarom ben ik wel heel erg trots op mezelf, maar morgen ga ik proberen 's ochtends ook nog te gaan sporten. Ik ben dus alweer helemaal in de school stress gedoken en dit beïnvloed mijn eetgedrag meer dan ik dacht. Ik wil dus ook echt heel graag het vanaf morgen beter gaan doen en ik ga mij hier ook zeker aan houden. Misschien ga ik trouwens nog eens een healthy ontbijt week houden en dan maak ik elke dag foto's van mijn ontbijt en kan ik jullie hierbij ook inspireren en zo kunnen we samen gezond worden/blijven en super goed scoren op school. Ik denk dat dit het wel even weer was, ik ben echt van plan om vanavond als tussendoortje even wat gezonds te doen zoals een appel, of aardbei drink en ik denk dat ik dit ook gewoon ga doen. Ik geef jullie veel hugs en succes met jullie eat healthy week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten