woensdag 1 mei 2013

Eat Healthy Week-dag 3


Vandaag is het alweer tijd voor mijn 3e dag van mijn Eat Healthy Week. Ik hoop dat jullie weer van mijn belevenissen gaan genieten.



Ontbijt:
tosti in koekenpan + goedemorgen kiwi drink

Tussendoortjes:
-Mac Donalds 
-Waterijsjes

Avondeten:
-wraps met shoarma en salade.
Sporten: dansen
Ik vind de Eat Healthy Week eigenlijk best lastig, vooral omdat ik in mijn vakantie zit. En met Koninginnedag is het allemaal ook veel moeilijker. Ook heb ik helemaal geen energie voor sporten en daarom sla ik dit maar ook over. Ik wil echt graag er nog een hele goede week van maken, maar dit is echt heel erg moeilijk! Ik hoop dat mijn Eat Healthy Week vanaf morgen beter gaat, dan kan ik het toch nog een beetje goedmaken. Hebben jullie nog tips hoe je de verleidingen van  vet en lekker eten kan weerstaan? Ik ga daar misschien wel binnenkort een blog post aan wijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten