vrijdag 3 mei 2013

Kruidvat Pure Cleansing Klei Masker

Vandaag weer een review van een product voor de puisterige puberhuid. Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ga vandaag mijn mening met jullie delen, misschien is dit wel de oplossing voor puisten ? 

bron

Zoals je ziet is het uiterlijk van dit product vrij simpel en ik vind het uiterlijk ook wel heel erg leuk gedaan met die nummers. Zo kan je namelijk makkelijk een heel stappenplan kopen voor jou huid zonder allemaal dingen bij elkaar te hoeven zoeken.Maar het aller belangrijkste is natuurlijk de werking want daar koop je het product voor. Ik kocht dit product omdat ik hoopte dat ik dit product minder puistjes zou gaan krijgen en een gavere huid zou krijgen en hierover weer kon gaan schrijven in mijn egale huid update. En ook hoopte  ik dat door dit product minder meisjes make-up zouden dragen en er daardoor ook minder onzekerheid zou gaan zijn, maar heeft dit product al mijn verwachtingen waargemaakt? Ik zou zeggen gedeeltelijk , want het product is wel heel erg fijn en zorgde ervoor dat in het begin ik er minder puistjes bij kreeg en dat mijn gezicht een mooie natuurlijke glow had, maar op een gegeven moment had dit niet meet echt super veel effect. En ook als ik dit een weekje niet gebruikte was het niet zo dat mijn huid veel grauwer was. Ik ben dus gedeeltelijk tevreden over dit klei masker. Hij is wel goed voor 1 keer in de 2 of 3 weken of gewoon als je huid even een milde reiniging kan gebruiken, maar niet om puistjes te laten verdwijnen en je huid compleet egaal te maken, terwijl je door het ingrediënt salicylzuur wel zou denken dat dit gebeurd. Ik ben op dit moment ook de wascrème aan het testen en daar komt binnenkort ook een review van. Ik zou dit product dus aanraden voor de licht gevoelige huid, want het is een best mild klei-masker, maar niet voor de droge huid omdat dit nogal uitdrogend kan werken. 

De Kruidvat Pure Cleansing Klei Masker is bij Kruidvat te koop , je betaalt voor 75 ml rond de 4,-


contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten