vrijdag 3 mei 2013

Eat Healthy week-dag 5

Hallo gezonde en sportieve lezers!
Vandaag weer een eat healthy week verslag voor jullie, en zoals jullie misschien al gemerkt hadden had ik wat ups en downs in mijn eat healthy week. Benieuwd of het vandaag beter ging? Lees lekker verder..



Ontbijt: -


Lunch:
Stokbrood met kruidenboter

Tussendoortjes:
Aardbeien drink
Appel

Avondeten:
patat van de snackbar 


Sporten: ja ik heb een aantal filmpjes van dit YouTube kanaal gedaan.


Vandaag was weer een wat betere dag nog niet helemaal perfect, maar ach ja niemand is perfect.
Ik heb vandaag ook weer hard aan school gewerkt, waar ik best wel trots op ben en heb helemaal niet snacks gegeten zoals chips. Jullie denken misschien dit is een hele slechte dag, maar voor mij is dit een hele goede dag vooral omdat het vakantie is. En friet mag ook wel eens toch, want mijn avondeten is tot nu toe wel gezond en voedingsstofrijk geweest. Ook heb ik gesport op een heel leuk YouTube kanaal die ik een tijdje geleden op Beautygloss spotte. Ik zou je zeker aanraden om met dit YouTube kanaal te gaan sporten, omdat de energie van de vrouw die de work out geeft echt aanstekelijk is. Verder heb ik door dat door goed te slapen je dag veel beter begint en je ook eerder gaat sporten, omdat je daar ook de tijd voor hebt. En ik ga dit zeker onthouden voor als school aankomende maandag weer begint. Misschien lijkt het eerst lastig om elke dag wat vroeger op te staan om te sporten, maar op een gegeven moment wen je eraan en zal het alleen maar voordelen geven in je leven. Dit was het wel weer, ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb mogen inspireren en dat jullie ook begonnen zijn met jullie eat healthy week? Zo ja, laat mij dan weten hoe jou eat healthy dag is verlopen.


Contact:

mail: mjstyleblog@live.nl 
of laat een reactie achter op: www.missbeautynerd15.blogspot.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten