zaterdag 4 mei 2013

Eat Healthy Week dag 6

Vandaag weer een Eat healthy week verslag en dit keer alweer dag 6. De Eat Healthy Week is alweer bijna voorbij en daarom is het zeker de moeite waard om nog tot het einde door te lezen.

Brunch:
Warm brood met ei en spek en limonade met een fles water


Tussendoortje:
fruit

Avondeten:
Gekookte aardappel met sperziebonen, salade en speklapjes.

Sport:
Lopen naar het winkelcentrum en naar de supermarkt en toen weer naar huis.

Vandaag was echt een slopende dag waarin ik super veel heb gedaan. Ik heb cadeautjes gekocht voor verjaardagen en voor Moederdag en ook nog boodschappen gedaan. Trouwens over cadeautjes gesproken, er komt deze week een artikel online waarin ik tips geef voor het maken van cadeaus. Ik heb vandaag echt lekker veel gelopen en ook veel gelopen voor het zoeken van cadeaus. Ik heb ook heel goed gegeten en misschien niet gezond gebruncht , maar daardoor had ik wel minder behoefte aan ongezonde tussendoortjes. Ook heb ik het gevoel dat ik door gezond te eten vandaag meer heb kunnen doen en ook  meer energie had, ook al voel ik mij helemaal kapot. Ik heb dus zeker zin in mijn laatste Eat Healthy Week dag en ga daar ook een mooie gezonde dag van maken. Ik merk dat gezond eten echt een super grote invloed heeft op je stemming en op je dagelijkse energie. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot morgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten