zondag 5 mei 2013

Eat Healthy Week-dag 7

Vandaag zijn we alweer aangekomen bij de laatste dag van mijn Eat Healthy Week! Vandaag vertel ik hoe mijn laatste dag is verlopen.            
                                                                                                                       
 Ontbijt: geroosterd brood met jam

Tussendoortjes: een stuk appel

Sport:-

Avondeten: pasta met tomatensaus,kip en salade .

Vandaag was voor mij een best pijnlijke dag. Ik had namelijk ontzettend veel buikpijn en heb de hele dag in bed gelegen. Ik vind dit heel erg jammer, omdat ik vandaag veel meer dingen had willen doen. Helaas, maar aan elke negatieve kant zit ook iets positiefs! En dat is dat ik heerlijk rust heb gehad en er nu weer helemaal tegenaan kan samen met de kracht van god. Ook heb ik vandaag heel weinig gegeten, maar avondeten gehad met veel koolhydraten. Dus ja je kan zeggen niet helemaal zoals gehoopt, maar elke dag verloopt op een andere manier dan gedacht en hier is helemaal niks mis mee. Ik wil jullie daarom ook de tip geven om elke dag positief te nemen en ervan te genieten. Yolo! Ook wil ik zeggen dat iedereen tevreden moet zijn met zichzelf, niemand is perfect en onthoud dat je van jezelf moet houden. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn gezonde eet week, ik vond het in ieder geval heel leuk om te schrijven! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten