vrijdag 24 mei 2013

Favoriete schoolvakken

Vandaag ga ik vertellen over mijn favoriete vakken op school. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten en misschien ook wel een andere kant zullen zien van bepaalde vakken. Enjoy!


1.Dans:
Ik ben iemand die echt super erg van dansen en bewegen houdt en hier ook heel erg van geniet. Ik vind het super leuk om verschillende stylen te leren en vind dat alle scholen dans aan moeten bieden als examenvak.

2.Geschiedenis:
Ik vind geschiedenis echt een super leuk en leerzaam vak. Ik hou echt van over verschillende culturen leren en jammer genoeg heb ik soms weinig tijd om te leren en weet mijn docent misschien niet dat ik het vak zo leuk vind, maar dit is dus wel zo. 


3.Frans:
Frans is altijd al een van de beste vakken van mij op school geweest. Ik vind Frans echt een super mooie taal en vind het ook heel erg fijn dat de Franse taal niet zo veel vakken heeft als de Duitse taal.

Dit was dan alweer mijn top 3 van mijn favoriete vakken op school, ik hoop dat jullie jezelf in mij hebben kunnen vinden of opeens in vakken die jullie al altijd gehaat hebben, jullie toch iets positiefs hebben mogen zien.

Wees vooral niet bang om mij te volgen, zo komen mijn artikels altijd meteen in je postvak terecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten