dinsdag 14 mei 2013

Garnier Pure Active Zacht Zuiverende Mousse



Vandaag is het weer review time! Vandaag een product die ervoor zou zorgen dat je minder puistjes krijgt en een egalere huid krijgt, klinkt goed toch? Benieuwd of het echt werkt? Lees dan lekker verder....




 
Zacht Zuiverende Mousse
Als eerste ga ik beginnen met het uiterlijk/verpakking:
Ik vind de verpakking van dit product echt super leuk, lekker vrolijk en het laat mij echt denken aan een zomers product. Misschien wel een beetje druk met al die letters, maar er staat zeker essentiële informatie op. 

Ten tweede de geur:
Ik ben iemand die best snel misselijk kan worden van een bepaalde geur en er ook niet van houdt als je iets constant ruikt en vooral als de geur die je constant ruikt heel erg zoet is. Ik vind de geur van dit product ook heel erg lekker fris ruiken, en helemaal niet misselijkmakend. Zeker een pluspunt!


En dan natuurlijk over de werking van het product:
Op de verpakking staat dat het product voor de vette huid met onzuiverheden is. Ik heb een puberhuid die droog en gevoelig is, maar dit hield mij niet tegen om dit product te gaan testen.
Dit was ook de eerste mousse die ik testte en dit product beviel mij zeker goed. Ik vind als eerste dat het product heel erg mild werkt, wat ik heel erg fijn vind, want de meeste middelen tegen onzuiverheden zijn heel erg agressief. Ook geeft het je huid echt een mooie basis om een crème aan te brengen d.w.z. dat als je een crème aanbrengt je echt verschil ziet wanneer je de Garnier mousse gebruikt en wanneer je het niet gebruikt. Ik heb elke keer een super mooie glow op mijn gezicht en gebruik dit product ook dag en nacht. Ook maakt hij je puisten iets minder zichtbaar, hij verdunt ze een beetje. Het is ook weer niet dat je puistjes meteen verdwenen zijn, maar ze zijn zeker kleiner. Ik ben dan ook super enthousiast over dit product en raad hem iedereen met een vette en/of onzuivere huid zeker aan.



De Garnier Zacht Zuiverende Mousse is te koop bij Kruidvat en Trekpleister filialen en kost 7.99,-


contact: 
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten