woensdag 15 mei 2013

Review Biodermale P-CL-E Crème

Het is weer review time! Ik vind zelf reviews heel erg leuk en handig en daarom weer een review van een skin care product. Ik hoop dat ik jullie voldoende kan informeren.




Deze crème heb ik niet zelf gekocht, maar zag ik plots in de badkamer staan en ik dacht hé laat ik eens deze crème gaan proberen. Want zoals misschien wel weten krijg ik van bijna elke dagcrème na een bepaalde periode uitslag, en moet daarom altijd stoppen met het gebruiken van een dagcrème. Maar ik had de hoop niet opgegeven en probeerde gewoon een keer een crème van het merk Biodermal. Ik had nog nooit iets van het merk Biodermal geprobeerd, omdat ik de producten persoonlijk aan de prijzige kant vind, maar omdat ik zag dat dit product ook tegen donkere vlekken was, besloot ik het gewoon te proberen. Als eerste vind ik de geur van het product gewoon neutraal, het ruikt wel iets sterker dan een Kruidvat dagcrème, maar het ruikt niet naar een bepaalde geur, dus zal ik de geur nog steeds neutraal beschrijven. Verder vind ik de inhoud van 50 ml ook gewoon goed, misschien bij de normale prijs een beetje prijzig, maar ik heb van bronnen gehoord dat je heel vaak acties hebt van Biodermal producten en deze crème dan voor 15,- kan inslaan. Verder was ik echt heel erg benieuwd of het de donkere plekken van mijn gezicht zou gaan halen. Ik heb namelijk een donkere huid en als een puistje bij mij weggaat of slecht uitgeknepen wordt kan het nog wel eens een donkere plek achterlaten. Ik ben dan ook best lang op zoek naar iets wat hier tegen helpt en wil jullie hierbij vermelden dat ik het eindelijk heb gevonden! Ik ben echt super blij, want deze crème maakt mijn donkere plekken echt veel en veel lichter en mijn huid dus ook egaler. Nog een pluspunt van deze crème is dat het geen puistjes bij mij veroorzaakt wat de meeste crèmes wel doen. Ik  zou deze crème dus zeker aanraden als je last hebt van donkere plek of als je eens een oppepper wilt voor je huid en daar wel iets meer voor wilt uitgeven.

Ik zou voor als je dit product wilt kopen, zeker de acties bij Kruidvat en Trekpleister in de gaten houden!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten