vrijdag 17 mei 2013

Niet lekker in je vel

Je hebt allemaal wel eens een periode dat je niet lekker in je vel zit of je gewoon helemaal niet gelukkig en op je gemak voelt. Het is dan heel erg belangrijk om positief en rustig te blijven, je wilt namelijk geen depressie. Vandaag geef ik mijn tips om je beter in je vel te laten voelen, enjoy! 



Ik heb mij een hele tijd niet heel erg lekker in mijn vel gevoeld en dit is echt heel erg vervelend. Je voelt je moe, hebt nergens zin in en wilt gewoon iets leuks gaan doen. Je gaat je daardoor ook isoleren en wilt niks meer met vriendinnen doen. Bijvoorbeeld als een vriendin je mee vraagt naar de kermis en je moet het aan je ouders vragen, dan besluit je maar gewoon een smoes te verzinnen en niet te gaan, omdat  je bang bent dat je er alleen voor staat misschien? of er gewoon geen zin in hebt. Maar door zulke dingen wel te doen krijg je energie en heb je meer lust in het leven.

Oftewel zeg ja, een youtubster genaamd Zoella heeft daar laatst een filmpje over gemaakt bron .
Hierin vertelt ze hele goede en rake dingen en ik denk dat dit filmpje ook heel veel mensen zou inspireren en zou leren dat ja zeggen heel veel positiefs kan brengen. Misschien lees je wel dit artikel en besef je nu pas dat jij ook zo'n persoon bent. Schik nu dan niet maar onderneem actie, doe eens dingen die je normaal niet deed en ik bedoel dan niet rare dingen , maar ga bijvoorbeeld boodschappen doen en lekker een frisse neus halen. Lekker veel tijd met je gezin, familie en vrienden doorbrengen. Plan je dagen lekker vol in en doe dingen die je leuk vind en ook al heb je niet veel vrienden of zijn al je vrienden weg, maak je leven toch een feest YOLO! Geniet van elke dag het kan zomaar voorbij zijn, laat anderen niet jouw geluk in de weg staan.

Ik hoop dat ik jullie met dit artikel heb geholpen en ik sta open voor vragen en ben ook heel enthousiast om jullie vragen te beantwoorden, wees niet verlegen en bang, maar reageer, zeg gewoon ja! Als je liever niet wilt dat iedereen het ziet kan je ook nog een mail sturen naar mjstyleblog@live.nl. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten