zaterdag 18 mei 2013

Schoolupdate

Vandaag weer even een update over hoe alles op school gaat en hoe ik ervoor sta en al die dingen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn bevindingen van de afgelopen weken te lezen. 



Het was weer tijd om na een vakantie van een week naar school te gaan niet echt leuk zou je denken, maar gelukkig moest ik maar 3 dagen naar school. Ik voelde mij helemaal uitgerust en was helemaal stress vrij. Maar opeens besefte ik mij dat ik nog allemaal toetsen had die ik moest gaan maken en dus 3 toetsen moest gaan leren in 1 dag! stress! Ik heb toen ook echt super hard doorgeleerd en tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes teruggekregen, dus ik ben zeker blij. Ik zal binnenkort als jullie daar in geïnteresseerd zijn ook nog een artikel schrijven over het plannen van school en hoe ik toetsen leer en planningen maak en mijn huiswerk combineer met het leren van toetsen, maar jullie moeten via reacties maar laten weten of jullie dit een leuk idee vinden. Maar gelukkig was het na veel leren en presentaties eindelijk donderdag en dit betekende  even lekker vrij tot maandag! Ik was er echt aan toe ook al had ik een weekje vakantie gehad en ik heb dan ook lekker uitgerust en gegeten, helaas ben ik ook ziek geweest , dus dit was wat minder, maar ik ben gelukkig weer beter en helemaal klaar voor de week waar ik nu in zit. Ik ga er helemaal voor en ben ook positief tegenover alle problemen die ik tegenkom. Ik hoop jullie genoeg geïnformeerd te hebben over hoe het nu met school gaat en ik zal binnenkort zeker nog een update schrijven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten