woensdag 5 juni 2013

Bedankt

Vandaag wil ik jullie heel erg bedanken omdat ik zie dat mijn review van de Hegron dagcrème meer dan 100 keer bekeken is. De review kan je hier teruglezen. Dit is dus ook mijn meest bekeken artikel en ik ben hier super blij mij, want ik ben nog niet eens een jaar bezig. Op naar de 200?! Ik ben echt super blij dat jullie net zoveel genieten van mijn artikelen als ik doe als ik ze schrijf. En ik heb zeker ook heel veel motivatie gekregen om lekker door te gaan met artikelen schrijven en leuke ideetjes uitwerken. Ik ben nu weer bezig met allemaal dingen en die hoop ik dan ook zo snel mogelijk online te kunnen zetten. Dit gebeurd wel over ongeveer 2 à 3 weken zodra de toetsweek voorbij is. Dit is namelijk echt mijn moment om te knallen en die ga ik niet voorbij laten gaan. Ook voor de thuisblijvers , in de zomervakantie blijf ik ook voor het grootste gedeelte thuis dus er zullen veel leuke artikeltjes online komen zodat niemand zich hoeft te vervelen. Ook zou ik veel tips online zetten voor de kroesharen en/of mensen met een donkere huid. Ik heb heel erg zin om mijn leuke nieuwe dingen voor missbeautynerd15 met jullie te delen! Blijf vooral lekker doorlezen en ook reageren, wees niet bang ik bijt niet! Ik vind reacties namelijk ook een van de leukste dingen van het web. Je kan mij altijd bereiken via de gegevens hieronder. Nogmaals hartelijk bedankt! You made my day:).


Contactgegevens:
Blog: www.missbeautynerd15.blogspot.nl 
mail: mjstyleblog@live.nl

En je kan mijn blog natuurlijk volgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten