vrijdag 7 juni 2013

Toetsweek

Het is nu vrijdagavond en volgende week begint de toetsweek alweer wat een stress!  Elke scholier is nu druk aan het leren en ik natuurlijk ook, daarom even een snel artikel waarin ik van alles uitleg en ook paar tips voor bij het leren. 
(alle foto's zijn afkomstig van Weheartit)
Large

Ik wist natuurlijk al vanaf het begin van het jaar wanneer de toetsweek eraan zou komen. Maar gister besefte ik mij pas echt dat ik met leren moest gaan beginnen en daarom ging ik gister op YouTube op zoek naar leertips. Ik vond heel erg veel filmpjes en die zal ik hieronder linken. 


LovelyLaurenTV

TheStyleDietsunnydahye
SabrinasLifee


Dit waren een paar goede tips ze zijn wel allemaal in het Engels, maar dit is juist handig omdat je dan eigenlijk ook je Engels skiles oefent voor een eventuele toets of gewoon voor je vaardigheden. 

Ik wens iedereen echt super veel plezier en ook succes met je toetsen! YOLT! Enjoy life en blijf positief mensen misschien schrijf ik nog een update in de toetsweek, maar hier moeten jullie maar niet vanuit gaan. Ik ga nu lekker mijn bed induiken en morgen begin ik alweer vroeg aan mijn 2e leerdag, hard leren! 

Ik hoop dat jullie iets aan de filmpjes hebben gehad, en laten we nu allemaal mooie cijfers gaan halen. Heel erg bedankt dat jullie mijn blog zo vaak bekijken, ik zie dat mijn blog nu echt elke dag bezocht wordt , maar natuurlijk zou het ook super zijn als jullie even reacties achterlaten! Ik hou super veel van communicatie en samen kunnen we elkaar ook weer helpen bijvoorbeeld met toetsweek.






1 opmerking: