zaterdag 22 juni 2013

Nieuwe lay out & more



Sinds gisteren heb ik een nieuwe lay out!! Ik zal er vandaag even kort wat over gaan vertellen. Dus lees lekker verder.....

Ik heb dus een nieuwe lay out en jullie vragen je misschien af, waarom?
Nou dat zal ik jullie even vertellen: Ik vond mijn oude lay out een beetje saai.
Ik wil voor mijn blog eigenlijk echt een super mooie kleurrijke en professionele blog, maar zoals ze het zeggen oefening baart kunst.
Ik ben dus ook heel erg aan het oefenen, nu ik eindelijk weer wat tijd vrij heb en ik vind het echt super leuk om allerlei dingen uit te vogelen. Ik ben dus heel erg tevreden met mijn nieuwe achtergrond en ook is het leuk dat jullie mij nu heel erg makkelijk kunnen volgen via de volg knop die nu wat hoger staat. Klik dus maar op die volg knop, want er gaan super leuke dingen aankomen.


Ik ben op dit moment helemaal klaar met leren en toetsweek en ik ga over!!
Ik ben echt super opgelucht en blij en ga dit ook zeker hard vieren.
Doordat ik nu dus al een soort van vakantie heb ga ik heel veel ideeën uitwerken die ik al een tijdje heb en zo weten jullie ook wat jullie kunnen verwachten. 

Wat jullie onder andere kunnen verwachten:
1. Holiday with Miss Beautynerd (dit worden een soort van foto vlogs, waarin ik elke dag een verslag van mijn leven lever en jullie zo meeneem in mijn vakantieperiode en jullie tips geef voor als je thuis blijft, dus thuisblijvers don't worry op Missbeautynerd 15 kan je deze zomer heel veel leuke dingen verwachten.
2. How to shoppen(tips om je geld goed te verdelen en zo geld over te houden en elke maand te kunnen shoppen).
3.Veel tips om geld bij te verdienen en ook tips om geld te besparen.
4.Hoe met 20,- shoppen.
5. tips om goedkope en leuke cadeautjes in elkaar te zetten.
6.reviews leuke zomerproducten


En natuurlijk nog veel meer...
Ik hoop dat ik jullie zo een beetje enthousiast heb gemaakt en volg mij vooral, want zo blijf je altijd op de hoogte van al mijn leuke avonturen in Miss Beautynerd 15 land.

1 opmerking: