woensdag 17 juli 2013

Missbeautynerd15 lookbook (summer edition)

Raad eens wat voor tijd het is? Zomer!! Het is op dit moment heerlijk weer in Nederland en hier ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Daarom vandaag een soort van mijn look op zomerkleding oftewel Missbeautynerd15 lookbook. Hopelijk kan ik jullie inspireren, Enjoy! 


bron
Hieronder mijn collage gemaakt via: www.photovisi.com (een hele handige en leuke site om collages te maken, check it out!).




1. Gekleurde en vrolijke jurkjes met prints (bron):
Deze jurkjes zijn in de zomer zeker in mijn klerenkast te vinden. In de zomer kan je namelijk zoveel met kleuren experimenteren als je zelf wilt. In de zomer zie je mij dus ook in lekkere felle kleuren rondlopen.



2.Ballerina's (bron):
Dit kan je wel mijn ultieme zomerschoen noemen, in de zomer draag ik behalve slippers eigenlijk alleen maar ballerina's. Ik vind ze echt heel erg handig en je outfit ook een leuke touch geven. 



3.Spijkerjasjes(bron):
In de zomer als het wat frisser is of gewoon regent is het heel erg leuk om een spijkerjasje te dragen. Het maakt je outfit meteen heel stoer en vooral als je een spijkerjasje met studs kiest maak je jouw outfit meteen heel stoer. Het liefst draag ik spijkerjasjes elke dag. 


4. Blousjes (bron): 
Iets wat ik in de zomer heel graag draag zijn blousjes. Ze zijn namelijk wel een beetje chique en maken je outfit toch wat netter en leuker dan een simpel t-shirt. Je hebt ze in heel veel verschillende varianten bijvoorbeeld spijker of gewoon een kleurtje. Zelf bezit ik een witte blouse van de Zara die ik heel fijn en chique vind staan.

5.Tank tops(bron): 
Als je eens voor wat anders wil gaan dan gewoon een hemdje is een tank top een goed alternatief. Ik heb er zelf een van de New Yorker en die is echt super fijn, luchtig en zit lekker. Ik draag deze op warme dagen heel erg vaak.


6. gympen (met studs) bron:
In de zomer zijn er wel eens dagen dat je veel moet lopen en dan is het niet handig om ballerina's aan te doen, omdat je voeten dan na een tijdje veel pijn gaan doen. De oplossing is dan gympen, ik heb het paar wat je hierboven zit heel simpel wit met studs. Die studs maken de gympen lekker speciaal en daardoor kan ik het combineren met een simpele outfit en dat maakt mijn outfit weer een stuk leuker. Haal ze zeker in huis. 



Dit was dan alweer de Missbeautynerd15 lookbook (summer edition). Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en hebben jullie inspiratie opgedaan. Laat mij via de reacties weten wat er in de zomer zeker in jouw kledingkast aanwezig is.

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl  
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)


2 opmerkingen: