donderdag 18 juli 2013

Missbeautynerd15 bestaat een jaar!





Het is vandaag een party mijn blog bestaat namelijk alweer 1 jaar! Vandaag vertel ik hoe ik begonnen ben met bloggen en nog veel meer dingen over Missbeautynerd15.



Ik ben excited vandaag, want mijn blog bestaat alweer 1 jaar!  De tijd is super snel gegaan en ik ben nog steeds heel blij en dankbaar voor alles wat ik tot en met nu toe bereikt heb. Ik heb al veel meer bezoekers dan aan het begin en ik geniet nog elke dag heel erg van het schrijven van artikelen en het is dan ook fijn om aan de reacties te zien dat jullie de artikelen ook leuk vinden. 


Maar ik ben natuurlijk al een jaar bezig en jullie vragen je natuurlijk af : waarom en hoe ben je begonnen met bloggen? Ik zal jullie vragen beantwoorden. 



Waarom ben ik met Missbeautynerd15 begonnen? 
In januari 2012 begon ik echt intensief blogs te lezen en ik begon alles om het bloggen heen steeds leuker te vinden. Vanaf toen kwam dus het idee om een eigen blog te starten, alleen er was een probleem: door school had ik er helemaal geen tijd voor. Toen bleek dat ik waarschijnlijk in de zomer van 2012 niet op vakantie zou gaan heb ik meteen een blog gemaakt via blogspot. Het begon met de naam MJ Style , omdat ik dat wel heel leuk vond en dit mijn initialen zijn. Alleen sinds een paar maanden heb ik de naam Missbeautynerd15 aangenomen. Ik begon met het doel om te leren van anderen en ook anderen te kunnen inspireren en dingen aan mijn lezers te kunnen leren. 

Hoe kom ik aan de naam Missbeautynerd15?
Ik wou een originele naam die een beetje zou samenvatten waar ik over zou praten. Ik wou een blog maken die mensen hielp om door je schoolperiode/studententijd te komen en ook over beauty gerelateerde onderwerpen schrijven, daarom bedacht ik Missbeautynerd. Helaas was Missbeautynerd al bezet en daarom moest ik er een cijfer achter zetten. Ik koos daarom maar voor mijn leeftijd namelijk 15.


Wat zijn mijn doelen voor in de toekomst?
In de toekomst zal ik nog meer willen leren en nog vaker artikelen online willen zetten en nog meer mensen willen inspireren. Ik hoop dat ik nog heel lang kan doorgaan met Missbeautynerd15. 

Ik hoop dat jullie gezellig met mij een stuk taart nuttigen?(zie plaatje hierboven) Laat ook gezellig een reactie achter met hoelang jij mijn blog al volgt en hoe jij Missbeautynerd15 hebt ontdekt.

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

1 opmerking:

  1. Yup, ik heb wel zin in een stukje taart! Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen