zaterdag 27 juli 2013

Thee drinken in de zomer?


Vandaag even een kort artikel waarin ik jullie mening vraag over een bepaalde vraag. Lees gezellig verder om te weten wat de vraag van vandaag is. 


Zoals ik vandaag al zei heb ik een vraag waarop ik een antwoord geef en waarop ik ook antwoord van jullie vraag. Nu de vraag voor vandaag: Kan je thee drinken in de zomer?


Ik vind dat je wel thee kan drinken in de zomer, want thee is gewoon heel erg goed om te drinken en vooral in deze warme tijden. Ook is thee heel erg reinigend, dus ik denk dat als je van thee drinken houdt het ook gewoon in de zomer moet blijven doen. Wel moet je thee drinken afwisselen met heel water drinken.

Nu heb ik mijn mening gegeven over het drinken van thee in de zomer, drink jij thee in de zomer? 


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! In de zomer drink ik zelf heel weinig thee, vind dat het beter smaakt wanneer het iets kouder is. Maar het blijft natuurlijk wel gezond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik drink elke dag thee, maakt niet uit in welk seizoen.. Ik hou het meest van de fruitsmaakjes met een flinke schep suiker. Dat is dan weer iets minder gezond. :)

    BeantwoordenVerwijderen