vrijdag 26 juli 2013

Welke tas moet ik meenemen?







Iedereen heeft weleens dat je naar een feestje of naar de supermarkt moet en geen idee hebt welke tas je deze keer mee moet nemen. Ik geef daarom vandaag tips van tassen die je bij een bepaalde gelegenheid kan dragen. Enjoy reading!


Zoals ik al vertelde heb ik heel vaak dat als ik ergens heen ga niet weet welke tas ik mee moet nemen. Door de jaren heen heb ik wat dingen ontdekt op het gebied van tassen. Daarom dacht ik waarom laat ik mijn ervaringen niet met jullie delen! Ik geef hieronder voor een paar situaties tips welke tas handig is om mee te nemen.


1.Het Strand:

bron
Vooral met dit lekkere weer zal er vaak voorkomen dat je mee wordt gevraagd naar het strand. Je weet dat je een aantal dingen echt niet moet vergeten zoals water, geld, zonnebril, zonnebrand, telefoon etc. Daarom is het heel erg belangrijk om een tas mee te nemen van een materiaal die makkelijk af klop baar is zoals een shopper of een speciale strandtas. Neem geen plastic tas mee, want die breken snel. Hierboven een goed voorbeeld. 


2. Boodschappen doen:
bron
Ook komt het weleens voor dat je moeder aan je vraagt of je nog even wat dingen wil gaan halen bij de Albert Heijn of een andere supermarkt, en welke tas moet je dan meenemen? Ik zou zeggen ga voor een tas die je om kan doen. En zo klein mogelijk waar alleen de noodzakelijke dingen zoals een telefoon, huissleutels etc. 


3. Diner: 
bron
Je gaat een diner en je wilt een kleine en zakelijke tas meenemen, want heb jij ooit iemand gezien met een rugzak in een 5 sterren restaurant? Ik zou je aanraden om voor een mooie en chique clutch te gaan die matcht met je kleren. Hou het simpel en doe er niet teveel in, want je moet het wel de hele avond dragen. 

Dit waren weer mijn tips voor deze keer, hopelijk vonden jullie dit artikel leuk om te lezen en hebben jullie genoten van het lezen van dit artikel.  Nu is mij vraag aan jullie wat jullie go to tas als je weggaat? Laat het achter bij de comments.


Contact:

mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

1 opmerking:

  1. Leuk artikel!
    Bedankt voor al je reactie op mijn blog :)
    Ik ga je volgen!
    Volg je mij ook al??

    X

    BeantwoordenVerwijderen