zaterdag 10 augustus 2013

50books

Vandaag weer een 50books artikel, het is alweer een weekje geleden sinds ik een 50books artikel maakte. Je kan de 50books vragen trouwens vinden op: www.petepel.nl .


Jullie zijn vast benieuwd wat de vraag van vandaag zal zijn? Hier komt ie!

Vraag 9: Hoe kom jij aan je boeken?

Dit is eigenlijk best een goede vraag, hoe kom ik aan al de boeken die ik lees. Die vraag is best simpel te beantwoorden namelijk: de bieb. Ik leen al mijn boeken bij de bieb en koop eigenlijk nooit boeken. Ik vind de bieb namelijk heel erg handig werken en het is ook nog eens gratis en je kan lekker veel boeken in een keer lenen. In de winkel kan je niet zomaar 8 boeken tegelijk kopen en in de bieb kan je wel 8 boeken lenen en het is ook nog eens gratis! Ik zou nog wel eens graag een boek over huidverzorging of fashion willen kopen. Nu is mijn vraag aan jullie: Waar halen jullie je boeken vandaan? lezen jullie ze op de tablet, telefoon, bieb of kopen jullie nog boeken? Laat het me weten. 



Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

1 opmerking: