maandag 12 augustus 2013

Movies I want to see





Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de films die ik echt aanraad en vandaag schrijf ik over alle films die ik nog heel graag wil zien. Benieuwd welke movies er deze keer op de planning staan? Lees dan gezellig verder...



Zoals jullie misschien al gemerkt hebben hou ik heel erg van films en deel ik alles over films ook graag met jullie. Natuurlijk heb ik ook nog niet alle films gezien die er bestaan en daarom vandaag een lijstje met films die ik nog heel graag wil zien, Enjoy! 

1. After Earth:bron foto
Ik heb een aantal jaren geleden al een film van Will -en Jaden Smith gezien en die vond ik ook heel erg mooi. Ik wil deze film ook heel graag zien, want hij lijkt mij gewoon heel erg spannend en de verhaallijn spreekt mij aan. 


2.Safe Haven: 
bron foto
Ik hoorde er laatst over bij The Ellen Degeneres show en vanaf dat moment wil ik deze film zien. Het is een Romantische Komedie, wat eigenlijk altijd goed is, en het heeft ook nog een mooie spannende emotionele verhaallijn, ik wil het zien!


3.Spijt: bron foto
Ik heb het boek Spijt  al heel vaak gelezen en ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Toen ik hoorde dat ze het boek gingen verfilmen, wist ik meteen al dat ik deze film wilde gaan zien. Het is een zwaar beladen verhaal en ik hoop dat hierdoor ook een einde aan pesten gaat komen. 


4. Grown Ups 2: bron foto's
Dit is gewoon een heel erg grappige film en vooral de cast spreekt mij heel erg aan. 


5.The Heat: bron foto's
Ook deze film is heel erg grappig en bevat 2 van mijn favorieten dingen namelijk komedie en actie. Check it out!


Dit was het dan alweer voor deze keer, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen.


Ciao<3!

contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

4 opmerkingen:

  1. De eerste 2 en de laatste zou ik ook nog heel graag willen zien! Eens kijken of ik ze kan downloaden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil spijt nog graag zien. Gewoon omdat ik het boek ook gelezen heb en die andere films van carryslee ook mooi waren!

    Ik ga je volgen via bloglovin, lijkt me makkelijker. Ik zou het leuk vinden als je mij ook volgt :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeuj ben je eerste volger op bloglovin! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit geen film tussen die ik nog graag wil zien. (:

    BeantwoordenVerwijderen