vrijdag 9 augustus 2013

Locker Organisation




Vandaag het  2e deel van mijn MBN15 (Missbeautynerd15) goes BTS(Back to School). 

Ik ga vandaag tips geven om je kluisje zo mooi en overzichtelijk mogelijk te maken als mogelijk is. Ben je benieuwd hoe? Lees dan gezellig verder....

In het buitenland en dan vooral naar Amerika gekeken is het inrichten van je kluisje heel erg belangrijk. Ik kwam op het idee om dit jaar ook eens aandacht te gaan besteden aan de inrichting van mijn kluisje, omdat mijn kluisje eigenlijk al die drie jaar een rommel is en er heel saai uitziet. bron
De afgelopen paar weken heb ik research gedaan via internet en YouTube en uit al die informatie heb ik een plan opgesteld die ik vandaag met jullie ga delen, Enjoy!


1. Ruimte+Boeken: 
Kijk hoe groot je kluisje is en ook hoeveel boeken je hebt. Als je weet hoe groot je kluisje is en ook hoeveel boeken je hier ongeveer in kwijt kunt, dan kan je ook bepalen hoeveel ruimte je hebt voor de ''extra'' spullen. 
2.Ontwerp:
Bepaal welke kleuren je wilt gaan gebruiken in je kluisje, je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alles in roze en blauwe tinten te doen, maar ook voor Color Blocking of iets met allemaal printen, laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggen!

3.Schoonmaken:
Je bent nu al een idee in je hoofd voor je kluisje, maar het mooiste resultaat krijg je natuurlijk als alles schoon is. Dus ik zou zeggen haal een doekje door je hele kluisje en haal alle papiertjes/ overige troepjes van je kluisje af. 

4. Go shopping:
Nu heb je een mooie basis gelegd om de perfecte kluis te creëren en ga je opzoek naar spullen die jij in je kluisje wil gaan leggen denk bijvoorbeeld aan een memory bord, een pennenhouder, een spiegel, fotolijstjes etc. Nogmaals laat je fantasie de vrije loop, je kan je kluisje helemaal aanpassen op jouw behoeftes.


5. Inrichten!:
Nu is het tijd om alles in te gaan richten en alles neer te zetten hoe je het wilt. Vergeet je boeken niet! Hou er ook rekening mee dat je ruimte moet vrijlaten voor een jas, in Nederland heb je een jas namelijk wel nodig.
Dit waren mijn tips, hopelijk hebben jullie inspiratie opgedaan en gaan jullie net als mij ook je kluisje helemaal inrichten. Extra tip: Ruim regelmaat je kluisje op bijvoorbeeld elke vrijdag en zet ook een prullenbakje in je kluisje, dit is heel erg leuk en ook nog eens geordend. Vergeet ook je toilettas niet met emergency spullen zoals voor die periode in de maand. 

Ciao <3 


Contact: 
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

2 opmerkingen: