donderdag 8 augustus 2013

Best Song Ever!



I'm so excited! Ik heb namelijk een YouTube kanaal en heb hierop mijn 1e video geplaatst! Wil je weten wat mijn YouTube kanaal is en wat mijn 1e video is? Lees dan gezellig verder..



Als eerste zal ik mijn kanaalnaam met jullie delen dit is namelijk www.youtube.nl/marleon97 hierop vind je filmpjes over allerlei onderwerpen, dus ik zou zeggen abonneer je en geef een groen duimpje omhoog op het 1e filmpje, dat waardeer ik echt enorm. Vind je het filmpje leuk? Deel het dan ook op alle social media! Nu genoeg over mijn kanaal, jullie zijn vast benieuwd waar het 1e filmpje over gaat.

Het 1e filmpje is een choreography op het liedje Best Song Ever van One Direction! Ben je nou heel benieuwd hoe ik dans, klik dan op deze link. 
bron

Het zou super leuk zijn als jullie hieronder een reactie achterlaten met wat jullie van mijn 1e YouTube video vonden. Ook is het leuk dat je onder mijn YouTube video een reactie achterlaat dit kan ook in video vorm, zo kan ik ook zien hoe jij het dansje doet.

Alvast bedankt voor alle moeite! 



Ciao<3. 

contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten