woensdag 7 augustus 2013

Tag mijn Alfabet




Na een lange tijd eindelijk weer een Tag!!! Vandaag doe ik de Mijn Alfabet Tag die ik van deze leuke blog heb. Genoeg geklets, lees gezellig verder....
Age:Ik ben nu 15 jaar oud :).

Best Friend: Ik heb goede vriendinnen, maar mijn beste vriendinnen zijn denk ik echt wel mijn zussen met verre afstand.

Chore you hate: Eerst zou ik meteen kamer opruimen gezegd hebben, maar sinds deze vakantie zeg ik zeker de afwas. 

Dreamhouse: Een mooi appartement met een gezellige sfeer en een ingebouwd zwembad met jacuzzi en een privé chef dicht bij de stad. 

Essentiale start of your day: Wakker worden met opkomende zon en verse croissant met aardbeien, water meloen en gestampte avocado met suiker mmmhhh.

Favorite colour: Ik denk toch wel roze, want ook al ben ik  niet heel erg girly girly, toch vind ik roze gewoon heel erg leuk staan en ook neon kleuren gecombineerd met wat onopvallende kleuren zoals zwart of wit. 

Gold or Silver: Ik kan niet kiezen tussen goud of zilver, het ligt eraan welke kleur outfit ik aan heb en ook aan de sfeer van de tijd van het jaar. 
Height: Ik ben ongeveer 1.70, wil heel graag nog 6 centimeter erbij :).

Instruments I play: Ik ben jammer genoeg niet heel erg muzikaal , maar meer van het dansen en het luisteren naar muziek. Wel ben ik basis keyboard, gitaar, basgitaar, drum en bongo speler. 


Job title: Ik ben aankomend vwo 4 scholier en heb verder geen bijbaantje. 

Kids: Ik zou er 4 willen, omdat dat mij gewoon gezellig lijkt.

Life is incomplete without: God, Familie, vrienden,muziek  en bloggen. 

Music that you always listen to: Pop muziek veel r&b, eigenlijk alles wat in de hitlijsten staat en heel dansbaar is en ook opwekking (christelijke muziek) zoals Lz7. 

Overnight hospital stays: Nog nooit gehad, m.u.v mijn geboorte, hihi.

Phobias or fears: Ik heb soms de angst om mijn familie kwijt te raken, maar ook wel eens in het donker als ik alleen buiten loop. 
bron

Quote from a movie: Never give up & dream big, ik vind die gewoon heel mooi en true, het zijn mijn life quotes. 

Reason to smile: Een mooie kerkdienst achter de rug, een leuke dag met mijn familie, een dagje stad met mijn zussen of vriendinnen, watermeloen of gewoon heerlijk eten na een lange dag school.

Siblings: Ik heb een zusje en twee zussen. 

Time you wake up: In vakantie tijd echt heel laat, mijn record op dit moment is 13:30. In schoolperiode wordt ik al wakker om 06:15 :o!

Very important date this year: Ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat ik hier nog op moet terugkomen. 

Worst habit: De hele dag achter de computer zitten en chips eten, in plaats van naar buiten te gaan. 
X'ray's you have done: Never.

Yummy food you make: Ik ben goed in allerlei ontbijtjes maken , lunches  en ook fruitschalen en dingen met fruit maken. 
  
Zoo animal: Maakt niet uit welk dier zolang ze  maar vele kleurtjes hebben. 


Dit was alweer mijn Tag een beetje lang, maar dat moet kunnen. Hopelijk vonden jullie het leuk om wat persoonlijkere dingen over mij te lezen. CU!

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten