woensdag 14 augustus 2013

My Favorite YouTubers




Hello! Vandaag deel ik mijn favoriete YouTubers en YouTube(sters) met jullie. Al benieuwd wie dit zijn? Lees dan gezellig verder..

Ik kijk in mijn vrije tijd echt heel veel YouTube, eigenlijk nog meer dan naar de tv :$!
Ik heb dan ook heel veel favorieten opgebouwd en het was dan ook heel moeilijk om maar er maar 5 te kiezen voor dit artikel , alleen het is mij toch gelukt. Enjoy! 

1. Marcus Butler TV: bron foto
Dit is een Britse jongen die heel erg leuke en grappige filmpjes maakt, ook heeft hij sinds kort een vlog kanaal en daar maakt hij ook hele leuke vlogs en hij rapt ook nog (:P).



2.Tanya Burr: 
bron foto
Dit meisje heeft een beauty kanaal, maar ook een heel leuk vlog kanaal en vooral haar vlogs en tutorials vind ik heel erg leuk om te kijken. 


3.Jacksgap:

bron foto
De meesten van jullie kennen deze tweeling denk ik wel het zijn namelijk Jack en Finn en ze maken hele leuke video's en doen ook heel veel ontwikkelingshulp.Ze hebben echt al heel veel dingen bereikt en daarmee inspireren ze mij.


4. FunforLouis: 
bron foto
Deze man is echt een voorbeeld van een ware levensgenieter. Hij reist elke dag en neemt zijn kijkers overal mee naartoe, check it out!


5.BeautyLiciousInsider: 
bron foto
Dit meisje ontdekte ik een korte tijd geleden en ik vind haar echt geweldig! Ze is heel open over haar leven en dat ze christelijk is en dat soort dingen en ze maakt hele leuke en leerzame filmpjes. Jullie moeten je echt op haar abonneren!


Dit waren ze dan alweer voor deze keer, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Laat bij de comments achter wie jou favorieten personen op YouTube zijn.


Ciao<3! 


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

3 opmerkingen: