zondag 29 september 2013

Dress Red day!




Vandaag is het Dress Red Day, een dag die in het teken staat van vrouwen met hart en vaatziekten. Op deze dag willen we door rode kleren te dragen respect uitbrengen naar deze vrouwen. Ik en mijn zusje hebben ook een filmpje gemaakt als respect uiting naar alle vrouwen met hart en vaatziekten. Je kan het filmpje zien op http://www.youtube.com/watch?v=BoaZIjmimqA .
Het is een beetje laat, maar stel voor dat je nog uitgaat vanavond doe dan iets roods aan, voor ons lijkt dit misschien een klein verschil, maar voor de patiënten heeft het een grote betekenis.
Dit was het dan alweer, heb een fijne zondag!



Ciao<3! 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi initiatief! Misschien vind je het wel leuk om mee te doen aan mijn pas geopende winactie? Je kan hierbij een pakketje winnen met een nagellak, ketting en twee leuke armbandjes! :) Je hoeft alleen twee facebook-pagina's te liken (die kun je vinden in mijn laatste post van mijn blog) en je maak al kans! Liefs, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik was die dag in het rood gekleed :)
    Ik volg je!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen