dinsdag 24 september 2013

My Life


Op dit moment ben ik heel erg druk met school en alles eromheen.
Op zulke momenten heb je echt de neiging om in de stress te schieten, maar nee deze keer niet.
Alles in het leven is een zegen en geen stress factor, ik bedoel dat je naar school mag is toch heel bijzonder en dat je mag leren en toetsen mag maken en goede cijfers mag halen is toch heel erg leuk, alleen maar goed voor je baan later. Ik heb niet normaal veel te doen ik moet een Frans proefwerk leren, veel huiswerk maken en ook nog allerlei andere dingen doen. Het liefst zou ik de hele dag aan YouTube, mijn blog, mijn band met god en een eigen kledinglijn willen werken, maar op dit moment moet ik doorwerken om te komen tot het punt dat het mijn tijd is. Als ik modeontwerpster ga worden, zal dit ook gebeuren als dit in mijn levenslijn hoort. Heel erg belangrijk: Je moet ook gelukkig zijn zonder alle dingen die je graag zou willen zijn. Geniet van het leven op dit moment, God heeft voor iedereen een weg en God vergeet jou heus niet hoor! Ik heb heel erg weinig tijd voor mijn blog, maar hopelijk gaat dit binnenkort veranderen. Na dit te hebben geschreven voel ik mij een stuk lichter nu is het tijd om te gaan leren.

Ciao<3!

2 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven ! Ja mijn herexamens zijn beter meegevallen als gedacht, nu zal ik voor jou duimen dat het voor jou ook snel rustiger wordt kwa testen en taken !
    ik volg je nu op bloglovin ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het allemaal effe van je afschrijven lucht op eh. Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen