maandag 29 december 2014

Lifestyle| Voornemens 2015


Vele mensen maken elk jaar voornemens, die dan rond februari al helemaal vergeten zijn, niet altijd, maar wel regelmatig. Ik heb dit ook wel een beetje, dus besluit ik dit jaar een lijst met dingen die ik echt allemaal wil nakomen te maken en jullie zijn getuige of dit ook echt gaat lukken. Benieuwd naar mijn lijst? Lees dan gezellig verder....
Mijn voornemens 2015:

1. ''Let go, Let God''- Volledig angstvrij in het leven staan. Met alles op God vertrouwen en leven met het komt wel goed, God regelt het wel.
2. Genieten van elk moment- In elk ''klein'' of ''groot'' momentje een punt van licht zien en er ook compleet van genieten.
3. FEARLESS- Mij door niks laten tegenhouden, niet door wat mensen denken, niet door wat ze zeggen en niet door waar anderen mij toe dwingen. Ik ga gewoon lekker mijn levenspad volgen en lekker veel bloggen en YouTube filmpjes maken en andere hobby's uitbreiden. Doen jullie met mij mee?! :).
4.Talenten volledig gebruiken- Dit sluit ook een beetje aan op het vorige punt. Maar ik wil al mijn talenten ontdekken en die ook volop gebruiken voor het goede. Ik wil mensen helpen met mijn talenten en ook gewoon lekker mijn talenten gebruiken, ik heb toch niet voor niets deze talenten van God gekregen.
5.Meer tijd voor de mensen om mij heen- Waar je soms wel van schikt is alle tijd die je kwijt bent aan jezelf. Iedereen heeft het tegenwoordig heel druk en als er dan een rustig moment aankomt, ga je bijvoorbeeld niet even gezellig met jouw moeder staan kletsen, maar ga je liever even slapen of YouTube video's kijken, ik dan tenminste (meestal). Ik wil aankomend jaar meer tijd voor anderen maken, wat vrijwilligerswerk doen en meer tijd vrij maken. Want iedereen besteed zijn 24-uur per dag anders, maar iedereen heeft wel evenveel tijd op een dag, hoe je het indeelt is een keuze. Je kan dus nooit ''geen tijd'' hebben, al eens over nagedacht?
6. Regelmatig posten op Love Lifespiration (Blog) en Marleon97 (YouTube)- Eerst 3 goede artikelen per week online op mijn blog en 2 video's per week op mijn YouTube kanaal. Later in het jaar (Hopelijk!) elke dag een artikel op mijn blog en dagelijks vloggen op mijn YouTube kanaal met video's over andere onderwerpen ertussendoor. Dit zou echt awesome zijn!
7. Veel reizen en verschillende plekken en hotels afgaan- Wat op de planning staat is sowieso een reisje naar Rome met school, dus hopelijk mag ik Italië voor eerst van mijn leven bezoeken. Pizza all day, every day hahaha! Ook zou ik het geweldig vinden om samen met het hele gezin een reis naar Amerika te maken, Nouja dreams come true, dus hopelijk deze droom ook. En het lijkt mij super vet om het Van der Valk hotel te bezoeken en andere hotels en gewoon ook een soort van Travelblogger te worden. Nogmaals: Dreams come true!
8. Flashmob maken- Hopelijk mag ik dit op de opendag van mijn school doen, maar ik moet nog de dans maken en nog meer stuff regelen, dus hopelijk gaat deze droom een werkelijkheid worden in 2015. 
9.Meer mogen doen met mijn blog en YouTube kanaal- Ik hoop in 2015 veel mensen blij te mogen maken met mijn blog & YouTube kanaal en hopelijk ook meer dingen te kunnen doen met mijn blog. We zien wel wat er gebeurt, zolang ik er maar plezier in blijf hebben, is het goed.
10. Dat iedereen een gelukkig 2015 heeft- Dit is mijn wens voor iedereen op de aarde, dat 2015 een jaar vol met liefde, geluk en hoop mag zijn.


Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat mijn voornemens voor 2015 zijn. Wat zijn jullie voornemens? Laat het hieronder achter of mail het naar mijn e-mailadres: lovelifespiration@outlook.com. Fijne jaarwisseling alvast toegewenst!


Ciao & GodsBless! <3


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com.
YouTube: Marleon97 .
Facebook: Marleon Dias Jones.
Instagram: Marleon Jones. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten