maandag 12 januari 2015

Lifestyle| 10 Facts about me

Bron afbeelding
Vanaf vandaag zal elke dag een nieuw artikel online komen, wat spannend! En vandaag beginnen wij met iets waarmee jullie mij wat beter kunnen leren kennen. Laten wij beginnen met 10 Random Facts About Me. Benieuwd? Lees dan gezellig verder...

Laten wij dan maar gaan beginnen!


1.
Ik ben Christelijk, gelovig, misschien heb je dat al gemerkt. En gebruik de bijbel om een mooi, positief, nederig en liefdevol mens te zijn elke dag. Ik denk dat veel mensen zich niet beseffen hoe positief en inspirerend de bijbel is en dat veel mensen onbewust proberen te zijn , hoe de bijbel beschrijft dat je moet zijn. 


2. Ik hou echt super erg van pizza, maar ik zou het niet elke dag kunnen eten. Wat misschien een beetje vreemd is voor iets wat je graag eet. Maar ik ben dankbaar als ik afwisseling heb in mijn eten.


3. Ik ben super ongeordend en ongeorganiseerd. Ik kan niet goed voor school plannen en stel dingen altijd heel erg uit en stress echt veel te veel. Mijn voornemen is dan ook zeker om veel minder te stressen en echt alleen maar te genieten. Wisten jullie trouwens dat jullie dat het spreekwoord: Geen zorgen over de dag van morgen, de dag van morgen draagt zijn eigen zorgen, rechtstreeks uit de bijbel komt? Heel veel mensen gebruiken de quote, maar hebben denk ik geen idee dat het uit de bijbel komt. 


Mattheus 6: 30 - 34. "Indien dan God het gras des velds, dat er heden nog is en morgen in den oven geworpen wordt, zo kleedt, zal Hij het u niet veeleer doen, kleingelovigen? Zegt dan niet in uw bezorgdheid: Wat zullen wij eten? of: Wat zullen wij drinken? of: Waarmee zullen wij ons kleden? Want naar dat alles zoeken de heidenen. Uw hemelse Vader weet wel dat gij dat alles nodig hebt. Zoekt eerst zijn Koninkrijk en de gerechtigheid die Hem behaagt, en dat alles zal als een toegift u geschonken worden. Weest dan niet bezorgd voor morgen; morgen mag voor zichzelf zorgen! Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen plagen." - Bron

Bron
4. Ik ben echt helemaal verliefd op reizen. Mijn droom is echt om later meer te gaan reizen. Op nummer een staat zeker Amerika! ''Nothing is impossible for the ones who believe'' Am I right? Ik zou graag naar Los Angels, Miami  en New York willen, exciting! Hopelijk mag deze droom ooit uitkomen.


5. Ik wil later een groot bedrijf beginnen met de naam Marleon Jones, mijn eigen naam en ik wil ook kleding geven aan mensen die het hard nodig hebben en evenementen organiseren en motivatie spreker worden en zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen die ik wil gaan doen. We zien wel wat mijn weg is en wat er allemaal op mijn pad gaat komen.

6. Ik ben echt gek op koken en bakken en sta dus ook heel graag in de keuken. Ik probeer graag nieuwe dingen uit of voeg nieuwe dingen toe aan bestaande recepten. Ik ben zelf meer een hartig, dan een zoet voedsel persoon, dus ik heb liever chips dan cupcakes. Wel houd ik er van mensen met eten vol te stoppen en blij te maken, die zij lekker vinden en die ik heb gemaakt. Ongeacht of ik dit eten zelf lekker vinden, mijn gasten moeten genieten. 

Bron
7. Mijn favoriete dansstijlen zijn Hip Hop, House en Streetdance. Ik vind Modern ook heel mooi om te dansen en vind het prachtig als ik meiden op spietsen zie dansen, maar ik ben totaal niet lenig, daar gaan wij iets aan veranderen. Hopelijk kan ik de komende tijd meer stretchen en zo leniger worden, volgende week een spagaat, hahaha. 


8. Ik ga, als het zo ver mag komen, met school in mei dit jaar naar Rome! Ik ben nog nooit naar Italië geweest, dit wordt hopelijk de eerste keer en ik ben super excited! We gaan met de bus, 24 uur lang! Hopelijk houd ik dat vol, hahaha. Maar tegen die tijd zal ik wel vloggen ( video dagboek maken) voor mijn YouTube kanaal en een fotoverslag maken voor deze blog, jullie zullen het natuurlijk allebei voorbij zien komen. 

9. Ik ben echt een familiemens, ik houd super veel van mijn familie en ze zijn mijn best friends :). Ik houd van tijd doorbrengen met mijn familie en het is geen toeval dat wij als familie zijn samen gebracht, perfect match! Ik kan met niemand zo hard lachen als met mijn familie. 


10. Ik ben echt gemotiveerd om veel meer te gaan doen voor mijn blog en YouTube kanaal en ik hoop dat ik het ook allemaal goed kan inplannen en zo mijn voornemens met mijn blog gewoon kunnen doorgaan en ik ook lekker filmpjes kan blijven maken en steeds beter kan worden natuurlijk. Let's do this!

Bron
Dit waren alle facts alweer. Ik hoop dat jullie van dit artikel hebben genoten en ook zullen genieten van alle artikelen die nog gaan komen. Heb je nog vragen, aanvragen voor artikelen of andere opmerkingen? Laat dan hieronder een reactie achter of mail naar het hieronder vermelde mailadres.



Ciao & Godsbless <3 #Make today your best day #FEARLESS 



Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Facebook: Marleon Dias Jones
Instagram: Marleon Jones 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten