dinsdag 13 januari 2015

Lessons of the week| Nummer 1.

 Bron

Vandaag begin ik met een nieuwe serie genaamd: ''Lessons of the week'' bij dit wekelijkse artikel, deel ik alle lessen met jullie die ik de afgelopen week heb geleerd. Benieuwd? Lees dan gezellig verder....

Afgelopen week was de week na de kerstvakantie en dit betekent, boekverslagen inleverweek. Yeah! Ik had voor de kerstvakantie heel veel voornemens, maar heb helaas niet mijn boekverslagen in de vakantie afgemaakt en eigenlijk nauwelijks aan school gewerkt. Op zich moet dit kunnen het is vakantie, maar dat betekende wel dat ik veel van boekverslagen in hoog tempo in tussenuren en thuis moest afmaken. Gelukkig is dit uiteindelijk allemaal gelukt en mijn les aan jullie is dus ook Begin op tijd! Dit scheelt een hoop stress.   Ik denk dat ik dit al heel vaak heb gezegd, maar het is nu echt tijd op tijd te gaan werken. Volgende maandag begint alweer de toetsweek, ik heb veel te leren, wil elke dag een artikel plaatsen op mijn blog en wil ook nog video's maken voor mijn YouTube kanaal en tijd doorbrengen met de fam fam (familie) en natuurlijk Me-time met de bijbel erbij en even lekker reflecteren en tot rust komen. Ik heb een planning gemaakt en wil zoveel mogelijk van die planning op tijd afhebben. Dit gaat mij lukken en jullie zeker ook als jullie het maar hard genoeg willen. 

Nog een les die ik geleerd heb is dat ik het mensen niet moet kwalijk nemen als zij raar doen (chagrijnig, boos, negeren). Ik moet mij afvragen wat er aan de hand is dat zij zo doen en juist met een positieve instelling hun aanspreken en vragen hoe het gaat en hopen hun dag beter te maken. Ik moet dus niet alle negatieve energie binnenlaten, maar juist positieve energie verspreiden. 

En de laatste les die ik met jullie deel deze week, is om te genieten van elk moment en ook af en toe wat rustpauzes in te lassen. Vaak hebben wij het veel te druk en vergeten wij door al het werk te genieten en leuke dingen te blijven doen. Zorg er voor dat hoeveel werk je ook hebt op tijd naar bed gaat en voordat je slaapt nog even iets leuks en ontspannends doet (Bijbel lezen, YouTube video's, Blogs lezen) dit zorgt voor een goede nachtrust en niet dat je de hele tijd wakker ligt en onrustig slaapt, doordat alles wat je die dag hebt gedaan nog door jouw hoofd gaat. 

Dat waren alweer een paar lessen die ik de afgelopen week geleerd heb en ook deze week weer mee zal nemen. Ik hoop dat jullie deze nieuwe rubriek leuk vinden en ik zou zeggen laten jullie ook lessen achter die jullie geleerd hebben de afgelopen week, tijd, jaren, maanden?


Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel en het bezoeken van mijn blog. You are perfectly made, just the way you are (Je bent perfect gemaakt, gewoon hoe jij bent)!



Ciao & GodsBless! <3 # Make today your best day! (Maak van vandaag je beste dag)
 Bron
(Heb een prachtige en gezegende week!)

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Facebook: Marleon Dias Jones




Geen opmerkingen:

Een reactie posten