vrijdag 13 maart 2015

Doelen| Bijbel volledig uitlezen

Bron
Zoals vele van jullie waarschijnlijk al weten, ben ik een Christen. De bijbel is een heel belangrijk boek in het christendom, waar alle lessen over het leven in staan. Ik heb alleen nog nooit de bijbel helemaal uitgelezen en dacht hé dat is een mooie challenge, dan heb ik ook echt alles uit de bijbel gehaald wat er in staat. Het blijft of je nou christelijk of niet christelijk bent namelijk een heel mooi & inspirerend boek. Daarom ga ik een challenge aan. Benieuwd hoe ik het ga aanpakken? Lees dan gezellig verder...

Oke, let's get started!

Ik lees dus wel eens af en toe de bijbel & heb daarnaast een app waar ik elke dag Bijbelteksten binnenkrijg en ook allerlei leesplannen kan starten. Een leesplan kan je zelf beginnen en kan bijvoorbeeld over zorgen, het huwelijk, depressie en vele andere onderwerpen gaan. En dan krijg je per dag een soort van mini Bijbelstudie met een bijpassende Bijbeltekst over dat onderwerp. Echt ideaal!

Helaas houd ik die ook niet helemaal goed bij, maar ik vind toch echt dat ik de keuze moet maken om gewoon elke dag bijbel te lezen en gewoon mijn dag in rust op te starten. Ik moet namelijk wel zoveel mogelijk kennis op doen :).

Ik heb daarom een Challenge voor mezelf. Ik wil namelijk in 2015 de hele Bijbel uitlezen! Dit is best een Challenge, maar zeker de moeite waard! Ook voor niet christenen lijkt dit mij interessant, zo weet je ook wat het christelijk geloof precies inhoudt, als je toch al nieuwsgierig bent.

Nu vraag je jouw misschien af, hoe ga ik dit nou aanpakken? Mijn idee was om elke ochtend een halfuurtje te plannen waar ik uit de bijbel lees en ook elke avond een halfuurtje te plannen. Dit is in totaal 1 uur per dag en dit kan ik dus ook makkelijk missen :). Ik lees de bijbel vanaf bladzijde 1 tot de laatste bladzijde en begin dus ook vanaf de voorkant. Ik zal wat Bijbelstudies online zetten op deze blog, elke zaterdag één over alles wat ik die week gelezen heb. Zo weet ik ook nog achteraf wat ik gelezen heb en kunnen jullie zo ook meelezen.
Bron
Deze challenge is een challenge waaraan ik eigenlijk allang had moeten beginnen. Maar beter later, dan nooit!

Zijn jullie benieuwd of ik het ga volhouden? Ik weet zeker dat ik het wel ga doen en jullie kunnen hier elke zaterdag om 06:00 een nieuwe Bijbelstudie online vinden en op alle andere dagen ook andere artikelen ofcourse. Want ik post elke dag een nieuw artikel!

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel! Ik zou zeggen fijne week, dag, jaar en leven. En tot morgen met weer een compleet nieuw artikel!


Ciao & Godsbless <3 #Wees dankbaar & Keep smiling!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97



Geen opmerkingen:

Een reactie posten