donderdag 12 maart 2015

Mijn droombaan


De een weet al vanaf jonge leeftijd wat zijn droombaan is en de ander komt er pas later in de praktijk of tijdens een opleiding achter. Ik zelf heb al een hele lange tijd de droom om een eigen onderneming te hebben. Ik houd van afwisselend werk en dan is een eigen onderneming heel erg ideaal. Je deelt zelf je werktijden in en kan creatief zijn met wat je allemaal doet. Benieuwd wat voor mij mijn droombaan precies inhoud? Lees dan gezellig verder.....
Ik ben altijd een ondernemend type geweest. Ik maakte tekeningen van een telefoon die ik zelf zou gaan maken, ja dat geloofde ik echt :). En ik heb al een lange tijd de droom om super veel te gaan reizen. Op nummer 1 staat zeker AMERIKA! Wow echt, ik wil naar Amerika. Trouwens fun fact, ik ga in mei naar Rome! Ik ga met school en dit wordt voor het eerst in paar jaar dat ik naar een land ga waar ik nog nooit ben geweest en ook die best ver weg is. Ik ga mijn familie wel missen, maar hoop natuurlijk dat het super leuk wordt met mijn klas.

Nou in ieder geval back to my dream job. Ik wil naast reizen en veel ondernemen ook graag spreken betrekken bij mijn baan. Ik zou het echt geweldig vinden om te spreken op conferenties en mensen proberen te inspireren met dingen die ik in het leven geleerd heb en ook een steun te zijn voor degene die hetzelfde meemaken als wat ik heb meegemaakt/meemaak. 

Verder lijkt het mij leuk om fashion er ook bij te betrekken. Ik houd echt super erg van fashion, Pinterest is mijn nieuwste obsessie. Ik ga nog wel een keer een artikel over Pinterest schrijven, die komt binnenkort online. Ik ga denk ik zelf ook foto's op Pinterest zetten. Hopelijk wordt dat awesome!

Ik dwaalde weer een beetje af. In ieder geval, mijn droombaan samengevat is iets creatiefs, waarbij ik zelf ideeën mag bedenken, iets met kleding mag doen, mag spreken op events en banen mag creëren. Voor mij is mijn droombaan dus een eigen onderneming hebben, hopelijk bevat dit ook mijn blog en mijn YouTube kanaal. Dreams, dreams, dreams.

Ik heb nu heel veel verteld over wat ik zoek in een baan en wat mijn droombaan is, maar wat is jullie droombaan? Of wat zijn bepaalde aspecten die sowieso in jullie droombaan moeten zitten?

Voor het geval dat je nog niet weet wat je wilt studeren, wat je talenten zijn of wat je eigenlijk met je leven wilt doen. Maak je geen zorgen, je gaat je talenten en passies wel ontdekken. Soms heb je zelf niet door dat je eigenlijk al doet wat je leuk vindt. Ik ga binnenkort over studiekeuzes ook een video maken op mijn YouTube kanaal, dus houd de video's in de gaten.

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel en super awesome dag, jaar, week en maand toegewenst!

Ciao & Godsbless! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten