zondag 15 maart 2015

Pinterest inspiratie| 3 Outfits.


The number one rule of fashion? Be your own kind of beautiful. BE YOU. (For every item purchased we donate $7 to charity.) #SevenlyModern Country Style: Modern Country Style Fashion For Autumn / Fall Click through for details.Grey Sweater , Striped Shirt , Ripped Denim
Ik had al een langere tijd over Pinterest gehoord, maar ik ben nu echt helemaal gek op Pinterest. Je krijgt er echt nieuwe ideeën van. Vandaag laat ik jullie 3 outfits zien, die ik heb gepind op Pinterest. Benieuwd? Kijk en lees dan gezellig verder....



Ik ben sinds een paar weken echt aan het pinnen op Pinterest. Voor degene die trouwens niet weten wat Pinterest is. Het is een site waar allerlei leuke foto's op te vinden zijn. Quotes, outfits, eten, decoratie, inspiratie echt van alles. Je kan op je eigen profiel ook foto's uploaden of allerlei borden maken. Een soort van verschillende mappen die je een eigen naam kan geven. Zo heb ik mappen met de naam: Fashion, Food, Decoration en nog veel meer andere mappen. Je kan allerlei foto's pinnen en die kan je dan in jouw borden (mappen) plaatsen. Het is echt leuk en zo kan je ook weer bijvoorbeeld nieuwe outfit inspiratie opdoen.

Ik ga vandaag een 3 outfits met jullie delen. Let's get started!

1. 
The number one rule of fashion? Be your own kind of beautiful. BE YOU. (For every item purchased we donate $7 to charity.) #Sevenly Bron
Via deze link kan je het shirt kopen: Shirt .
Ik heb deze outfit gekozen, onder andere vanwege het shirt met de super mooie boodschap. Ik heb deze outfit ook gekozen, omdat het super simpel en toch heel erg leuk is. Het is comfortabel en ja zoals ze zeggen: less is more.

2. 
Modern Country Style: Modern Country Style Fashion For Autumn / Fall Click through for details.Bron
Deze outfit is super awesome! De kleurencombinatie is goed, ook dit ziet er comfortabel uit om te dragen en het is ook nog heel erg girly. I love it!


3. 
Grey Sweater , Striped Shirt , Ripped DenimBron
Dit is echt een outfit als je naar een belangrijke afspraak gaat, naar werk gaat of een belangrijke presentatie of debat hebt op school. Je kan deze outfit gebruiken als je gewoon zit hebt in een BAAM! Outfit, hahaha. Dit is echt een ready for life outfit.

Dit artikel ging best snel, ik vind het leuk om lange en korte artikels met elkaar af te wisselen. Willen jullie meer van dit soort artikelen? Laat het dan bij de reacties achter, zou ik zeggen! Je kan mij trouwens ook volgen op Pinterest. Klik op de link : Marleon97

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en ook om te lezen.


Hele fijne week, maand, dag & een fijn jaar!


Ciao & Godsbless! <3 #Love, Peace & Happiness!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97



Geen opmerkingen:

Een reactie posten