maandag 16 maart 2015

Tag| Travel Tag

Bron
Als je mijn blog al langer volgt, weet je misschien al dat ik super graag veel wil gaan reizen. Ik heb een aantal landen & plaatsen waar ik heel graag naartoe zou willen gaan. In mei ga ik trouwens naar Rome met school wat echt al een dream coming true is, pizza! Vandaag ga ik, omdat ik zo veel van reizen houd, de Travel Tag invullen. Ik vond hem op Travel by San en heb de vragen iets aangepast. Benieuwd? Lees dan gezellig verder...


Let's get started!

Aan welk land heb jij jouw hart verloren?

Als ik kijk naar landen die ik nog niet heb bezocht, zou ik zeggen Amerika! For sure. Mijn droom is om naar Amerika te gaan. Los Angels, New York Times Square en Miami bezoeken, lijkt mij awesome! Als ik kijk naar landen die ik wel heb bezocht zou ik zeggen Spanje. Het is awesome weer en ik houd van de siësta (middagslaap) die zij daar doen.

Hoe reis ik het liefst naar de plek van bestemming?

Mijn eerste antwoord zou vliegtuig zijn en dit is eigenlijk best raar, want ik reis nooit met het vliegtuig. De laatste keer dat ik met het vliegtuig ging, was in 2007 (8 jaar geleden!) Dat was toen ik naar Angola ging. Sindsdien ga ik elke keer als wij op vakantie gaan met de auto en dit is misschien een beetje vervelend omdat ik wagenziek ben. Alhoewel met mijn familie in de auto is het altijd gezellig en ik slaap ook lekker veel en kijk een beetje uit het raam en snack ook wel, ja eten is belangrijk. In mei ga ik voor 24 uur in een bus zitten met mijn klasgenoten, ben benieuwd hoe dat gaat worden.


Noem een land waar je ooit naartoe zou willen.
Zoals ik aan het begin van dit artikel al zei: AMERIKA! Dubai lijkt mij ook super awesome.

Wat is de mooiste plek die je ooit hebt bezocht?
Ik zou zeggen Angola. Dit is qua misschien uiterlijk waar ik was niet per se het mooist, maar mijn familie heeft mij het warmste gevoel ooit gegeven. Mij familie in Angola is echt lief, positief, angstloos, ze leven echt hand in hand met God en zo leuk. Ik zou graag ooit nog mijn familie naar Nederland zien komen. Dan moet het weer alleen wel wat warmer zijn.

Wat voor type reiziger ben je? Backpacker, strandganger, ontdekker en/of luxepaard?

Ik denk dat ik een mix ben tussen strandganger en ontdekker. Op vakantie wil ik lekker uitrusten van al de drukte en ook leuke plaatsen bezoeken en foto's maken. Ik ben niet iemand die echt heel intensief is op vakantie in de vorm van klimmen of sporten. Ik ben echt iemand die heerlijk in de zon wil liggen met lekker wat eten erbij. Jullie merken vast dat eten een belangrijke rol in mijn leven speelt, hahaha.

Bron

Wat is je favoriete vakantievoedsel?
Watermeloen, sowieso op nummer 1! Heerlijk zoet en sappig! Ik houd ook van lekkere patatjes en spareribs. Who doesn't love some good ribs?

Wie zijn je favorieten reisgenoten?
Mijn favorieten reisgenoten zijn sowieso mijn gezinsleden. Met mijn familie is het nooit saai, sowieso!

Ben je een planner of gebeurt alles op het laatste moment?
Alles gebeurt bij mij op het laatste moment, zo'n persoon ben ik gewoon. Ik ga voor mijn eerstvolgende reis wel gewoon op tijd inpakken. Wat ik wel doe trouwens is al mijn outfits plannen.

Wat zal je nooit vergeten bij het reizen?
Een lippenbalsem, mijn paspoort (anders kom je ook niet echt ver :p) en mijn tandenborstel + tandpasta.

Wat is je favoriete werelddeel?
Elk werelddeel ik wil zoveel mogelijk bezoek. Elk werelddeel heeft zijn eigen schoonheden.

Wat is je gaafste reiservaring?
Sowieso Angola! Het was een inspirerende reis en mijn familie zien was gewoon echt super awesome! Ook heb ik veel met de kinderen daar gespeeld, terwijl wij niet eens dezelfde taal spreken. Ik kan namelijk niet vloeiend Portugees spreken, wel voor het grootste deel verstaan. Je hoeft dus niet dezelfde taal te spreken om the time of your life te hebben.

Dit zijn alweer alle vragen die ik van de Travel Tag ga beantwoorden. Bedankt voor het lezen en neem hem gerust over, dat heb ik namelijk ook gedaan ;).

Naar welk land zouden jullie nog willen reizen?
Bron

Ciao & Godsbless! <3 #Love, Peace & Happiness.

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97









2 opmerkingen:

  1. Reizen is zo fijn!! Heb al een aantal landen mogen bezoeken, afgelopen zomer een roadtrip door europa gedaan. Over 2 weken ga ik naar Bali :D Mijn eerste verre reis, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vet dat je dat allemaal al gedaan hebt! Bali lijkt mij ook echt super prachtig, alvast veel plezier!

      Verwijderen