maandag 31 augustus 2015

Ik zit officieel in mijn eindexamenjaar!

Wauw, het is best wel vreemd om dit artikel te gaan schrijven, maar het is echt waar! Ik zit officieel in mijn eindexamenjaar! Vandaag ga ik vertellen wat ik nou allemaal precies verwacht van mijn eindexamenjaar. Benieuwd? Lees dan gezellig verder!


Mijn middelbare schoolperiode duurt nu al bijna zo'n 6 jaar, ik ga op dit moment mijn 6e jaar in. Vandaag is namelijk mijn introductiedag voor VWO 6, what! Ik ben super excited en ook een beetje zenuwachtig. But this girl gotta do, what she has to do ;).

Op de introductiedag word er waarschijnlijk over de examens verteld en krijgen wij allerlei info en verder is er als afsluiting een High Tea. Leuk! Ik houd van eten, dus overal waar er eten is, zal het vast wel leuk zijn, hahaha, even serieus dit is geen grap.

Laten we overgaan naar de serieuze stand van zaken.

Het is een rare gedachte dat ik nu opeens in mijn eindexamenjaar zit, na al die jaren dat het ver weg leek. Altijd kwamen er berichten online van mensen die zaten te bikkelen voor alle examens en op de dag dat de examenuitslagen binnenkwamen, was ik in spanning aan het afwachten voor kennissen en vriendinnen. Dit jaar word het in een keer heel erg anders, deze keer ben ik niet alleen voor anderen in spanning, maar ook voor mezelf.

Ik ben zo benieuwd hoe dit jaar gaat verlopen en wat er allemaal op mij te wachten staat.
Ik houd mij zeker vast aan de bovenstaande quote, want ik geloof dat ik hier op aarde rondloop met een reden en God heeft een plan met mij. Dit plan is echt heel mooi en gewoon perfect, maar is nog niet helemaal voltooid. Ik zit er nog middenin.
Happiness can be found even in the darkest of times if one simply remembers to turn on the lightBron
De voorgaande jaren heb ik helemaal niet goed gepland en vorig jaar was ik bijna op een punt gekomen dat ik gewoon wou gaan instorten, maar nee ik ga niet instorten, ik ga door, with God.
Als het even wat moeilijker word en ik moe ben en kapot, dan moet ik gewoon weer even motivatie vinden, het gaat helemaal goed komen. Dit jaar ga ik beter plannen en meer rust nemen en soms accepteren als ik gewoon niet meer kan, ik probeer natuurlijk mijn YouTube kanaal en blog bij te houden, maar als ik af en toe een dag niks kan plaatsen, zou ik hierin ook rust nemen.

Zo, dat heb ik dan weer gezegd. Het voelt wel goed om weer lekker te schrijven, ik heb echt heel lang niet meer geschreven op mijn blog, maar nu is het weer tijd om te schrijven, yeah!

Ik hoop dat jullie dit een beetje een interessant artikel vonden om te lezen, het is pretty basic en heel persoonlijk en er zullen vast meer van zulke artikelen in dagboekvorm voorbij komen.

Tot morgen met weer een nieuw artikel.

Ciao & Godsbless! # Keep Smiling! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Instagram: Marleon_97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten