dinsdag 8 september 2015

Het nut van water drinken



Water, een van de belangrijkste brandstoffen voor het menselijk lichaam. Vandaag vertel ik hoe ik geen water drinken, naar elke dag water drinken ging. Benieuwd? Lees dan gezellig verder...


Als jij mij ongeveer een jaar geleden had gevraagd wat ik wou drinken, zou ik zeker gevraagd hebben om een sapje of wat frisdrank. Ik vond water niet echt naar iets smaken en werd er soms zelfs misselijk van, I know, weird right?!

Mijn moeder heeft vaak gezegd dat ik meer water moest drinken, want dat is veel beter voor mij en ik wist dat ik het ook moest gaan doen, want je lichaam heeft gewoon water nodig. Eerst begon ik gewoon met een glas per dag, toen een flesje per dag en toen volgde een glas om de dag mee te beginnen ook nog ernaast en begon ik citroensap en komkommer toe te voegen. Nu ben ik een water addict! Ik heb het serieus leren drinken, door geleidelijk aan steeds meer sap in de dag door water te vervangen.

Ik drink echt super veel water, sowieso 1 liter per dag en drink daarnaast nog maar maximaal 1 à 2 kopjes sap, that's amazing right?

Ik merk dat ik veel minder snel buikpijntjes heb en ook minder snel dorst heb en je lichaam bestaat voor 52 % (bij vrouwen) uit water, dus je moet de voorraad wel aan blijven vullen.

Zo dat was het wel, ik heb wel weer genoeg over water gepraat, haha!

Hopelijk vonden jullie het ook eens leuk om een wat korter artikeltje te lezen over een random onderwerp, let me know!

Drink jij veel water?

Bron

Ciao& Godsbless! # Keep Smiling! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Instagram: Marleon_97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten