woensdag 9 september 2015

Tag| My Life In 20 Questions



Ik zag een tijdje geleden op de blog van Jiami een hele leuke tag voorbij komen genaamd: ''My Life in 20 questions tag''. Vandaag ga ik de vragen van deze tag beantwoorden. Benieuwd? Lees dan gezellig verder.....

1. Favoriete kleur

Mijn favoriete kleur is altijd paars geweest, maar de laatste tijd besef ik dat ik echt van alle kleuren houd. Dus mijn favoriete kleuren zijn alle kleuren :).

2. Favoriete getal

Mijn favoriete getal is 3, omdat ik op 3 december jarig ben en mijn gezin uit 6 personen bestaat, dat is (3 x 2) en de leeftijd tussen mij en mijn zussen een getal is dat je kan delen door 3. Je snapt wel waarom het mijn favoriete getal is toch? :P.

3. Droombaan?

Mijn droombaan, wauw dat is moeilijk in een baan te beschrijven, maar de beste manier om het te beschrijven is toch als zelfstandig ondernemer. Ik wil graag een eigen bedrijf, waarmee ik veel werkgelegenheid kan creëren en mensen elke dag kan motiveren om met een glimlach te leven. Wat voor een bedrijf? Als ik fashion, inner beauty, knutselen, dans, schoenen, motivatie en lifestyle erin kan verwerken ben ik tevreden.

Bron

4. Waar zie je jezelf wonen in je eentje/op jezelf?

Dit is best een lastige vraag, sowieso is het mijn droom om veel te reizen, dus een tijdje in Amerika wonen, in New York bijvoorbeeld zou geweldig zijn en daar ook aan mijn eigen bedrijfje bouwen. Als ik een plek in Nederland moet kiezen, zou ik het eigenlijk nog niet helemaal weten, laten wij kijken wat het leven mij gaat brengen :).

5. Favoriete manier om te reizen

Mijn favoriete manier van reizen is met de fiets, maar natuurlijk kan ik niet overal naartoe met de fiets. Als ik niet met de fiets kan, dan ga ik het liefst met het vliegtuig (ja, chique meid ben ik hahaha, grapje) of met een grote bus, dat is zo gezellig :).

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Tijd doorbrengen met mijn familie, Bijbel lezen, afspreken met friends, uiteten gaan, dansen, films kijken, YouTube filmpjes maken, artikelen schrijven, dingen leren, nog meer eten, nieuwe plekken ontdekken en lekker uitslapen.

7. Favoriete kledingwinkel

Ik heb eigenlijk helemaal geen favoriete kledingwinkel, ik koop mijn kleding op veel verschillende plekken, als ik iets leuk vind koop ik het gewoon, mits het betaalbaar is hihi. Toch als ik de winkels waar ik het meest shop moet opnoemen zou ik zeggen: H&M, Primark, Bershka en Coolcat.


8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?

Dit is ook een best lastige vraag , maar ik zou wel graag naar een The Walls Group concert gaan of naar een concert van Michelle Williams.

9. Favoriete thee

Vroeger, ja zo oud ben ik alweer, dronk ik sowieso elke dag thee, maar nu merk ik dat ik daar niet zo'n behoefte meer aan heb. Toch heb ik een aantal favorieten opgebouwd en dat zijn groene thee, appel kaneel thee en bosvruchten thee.

10. Verzamel je iets

Ik verzamel zeker een aantal dingen, sowieso, NUMBER 1,  knutselspulletjes, allemaal dingen waar ik lekker creatief mee kan zijn, zoals alle washi tape, verf, gekleurd karton en canvassen.


11. Ik kan niet slapen zonder...
Slaap, letterlijk als ik geen slaap heb dan kan ik niet slapen. Verder wil ik aan het eind van de avond ook bidden, zo val ik rustig in slaap en heb ik mijn dag echt afgesloten.

12. Wat zou je doen als je 1 miljoen helemaal voor jezelf kreeg?

Wauw, that is a lot of mon mon (vertaling: money-geld :P). Ik zou sowieso een deel aan het goede doel geven, een deel aan mijn gezin en van de rest een eigen bedrijf starten en reizen en veel eten, jum!


13. Favoriete make-up merk

Ik draag geen make-up, behalve lipgloss en dat koop ik echt overal van Kruidvat tot Big Bazar.


14. Favoriete lekkernij

Pizza, of worden er snacks bedoeld, dan cheese chips, barbeque ham, kinder bueno, twix, eigenlijk kan ik nog wel een aantal andere dingen opnoemen, maar ik stop hier maar.
Bron

15. Favoriete seizoen

Elk seizoen heeft wel iets wat het zo bijzonder en leuk maakt, dus alle seizoenen zijn mijn favoriete seizoen.

16. Slaap je met je deur open of dicht?

In de zomer doe ik hem soms wel open, omdat het anders echt te warm wordt, maar meestal heb ik mijn deur dicht.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik vind het super leuk om te schrijven en creatief bezig te zijn en deze twee dingen kan ik combineren om mijn blog, vandaar dat ik alweer 3 jaar geleden begon met bloggen en het nog steeds doe.

18. Heb jij een abonnement op een tijdschrift?

Nee, ik heb geen abonnement op een tijdschrift.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00:00?

Ik was heerlijk aan het slapen, want school is weer begonnen ;).

Bron
20. Favoriete parfum?

Dit is niet het meest goedkope parfum, maar Chanel Eau Tendre is echt heerlijk! Verder is Lady Million ook heerlijk, ik raad het echt aan om deze parfums eens lekker te gaan ruiken in de winkel.


Dat was de tag alweer, 20 vragen beantwoord over mijn leven, hopelijk kennen jullie mij nu een beetje beter, I hope so!

Fijne seconde, minuut, uur, dag, week en maand toegewenst!



Ciao & Godsbless! # Keep Smiling! <3

Bron


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Instagram: Marleon_97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten