woensdag 2 september 2015

Mijn Favoriete YouTubers




Zelf maak ik al zo'n twee jaar YouTube video's, maar kijk alweer zo'n drie jaar YouTube video's. In die drie jaar heb ik dan ook zeker een aantal favorieten opgebouwd en die ga ik vandaag met jullie delen. Benieuwd? Lees dan gezellig verder...

* De YouTubers worden in willekeurige volgorde weergeven en met een dubbelklik op de naam van de YouTuber kom je op het YouTube kanaal terecht.


1. Vloggloss


Vloggloss is het bekende YouTube kanaal van Mascha Feoktistova, die ook bekend is van haar kanaal: Beautygloss. Op haar vlogkanaal laat ze een kijkje in haar dagelijks leven zien en het is zo leuk om te zien wat voor een zakelijke en zelfstandige vrouw zij is. Elke dag komt een nieuwe vlog online, zeker een aanrader dus.

2. Alisha Marie 


Alisha Marie is een Amerikaanse YouTuber en maakt elke week een video op haar hoofdkanaal. Wat ik zo leuk vind aan haar kanaal is dat zij haar video's echt prachtig edit, al haar video's zijn zo creatief. Daarnaast heeft ze ook een vlogkanaal waar zij regelmatig een video op plaatst genaamd: vlogbby11.




Cambria Joy is een Amerikaanse christelijke YouTuber, zij maakt echt prachtige video's over allerlei lifestyle onderwerpen zoals gezond eten, sporten, positiviteit en het geloof. Haar video's zijn zo leuk en hebben echt helemaal haar eigen stijl. Ik houd vooral van haar recept video's, want zij heeft altijd hele leuke en gezonde eet opties. Check it out!



Jill Cimorelli is een Amerikaanse YouTuber, ja I know ik volg veel Amerikaanse YouTubers, en zei heeft zulke handige video's, die je bijvoorbeeld helpen beter georganiseerd te zijn. Ik vind haar video's heel erg behulpzaam en ik volg haar eigenlijk nog niet zo lang, maar vind haar video's zeker awesome. 




De meiden van dit YouTube kanaal zijn altijd super vrolijk en hun video's zijn altijd super kleurrijk en daarom houd ik er zo van. Dit kanaal heeft video's van allerlei verschillende categorieën van beauty tot lifestyle. 

Dit waren alweer mijn Favoriete YouTubers van dit moment, bedankt voor het lezen van dit artikel. Ik geniet van het kijken naar de video's van bovenstaande kanalen en hopelijk gaan jullie dat ook doen.

Wat is jouw favoriete YouTube kanaal op dit moment?


Ciao & Godsbless #Keep Smiling! <3


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Instagram: Marleon_97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten